INTERNATIONAL  »  CAMPIONATE  »  EURO U21

Scandal la București » Selecționerul Ucrainei acuză: „Ne-au ținut 5 ore închiși într-un hangar la aeroport, am ajuns la 1 dimineața la hotel. Inexplicabil”

Ucrainenii n-au avut nicio șansă cu Spania U21 // Foto: Raed Krishan

Articol de - Publicat joi, 06 iulie 2023 10:02 / Actualizat joi, 06 iulie 2023 10:26

Ruslan Rotan, antrenorul Ucrainei, se plânge de condițiile în care echipa lui a călătorit în România, după „sfertul” cu Franța, de la Cluj: „Nici nu știu cum am ajuns la București. În loc să ne recuperăm, am stat închiși într-un hangar pe aeroport. Am făcut o jumătate de zi pe drum”. Ucraina a fost spulberată în semifinale, 1-5 cu Spania.

După un traseu foarte bun, cu două victorii și un egal în grupă și 3-1 cu Franța în „sferturi”, fiind una dintre cele mai spectaculoase echipe ale turneului, drumul Ucrainei s-a oprit brutal în semifinalele Euro U21. Scurtcircuitată de Spania în „Ghencea”, 1-5.

Ruslan Rotan: „Băieții nu au avut o banală recuperare”

Selecționerul Ruslan Rotan a făcut scandal la sfârșitul meciului, acuzând condițiile în care galben-albaștrii au călătorit în România după meciul contra Franței, de la Cluj.

„E necesar, probabil, să felicit Spania pentru acest succes. Cât despre noi, cred că băieții nu au avut o banală recuperare. Nu caut scuze, dar modul în în care ne-am întors aici...”, a declarat Rotan, potrivit site-ului ucrainean Tribuna.com.

Spania - Ucraina 5-1 » Cu adevărat Furia Roja! Ghencea a văzut pe viu cel mai spectaculos meci al Europeanului
SPANIA U21 - UCRAINA U21

Ruslan Rotan: „Am stat pe aeroport în loc să ne refacem”

„Nici nu știu cum am ajuns la București. Am făcut o jumătate de zi pe drum. Ne-au ținut cinci ore închiși într-un hangar la aeroport, am stat pe aeroport în loc să ne refacem, am ajuns la 1 dimineața la hotel. Aceste întârzieri de zbor sunt inexplicabile. E un mister ce se întâmplă la un asemenea turneu”, a protestat selecționerul.

Acesta a continuat: „Ați văzut că băieții au vrut, se observa în ochii lor, dar picioarele nu alergau. Recuperarea e cheie, iar lipsa ei a afectat rezultatul. Din cauza asta, n-am putut să ținem ritmul cu adversarii noștri mai proaspeți”.

Rotan a spus însă că „trebuie să acceptăm înfrângerea. Am atins semifinalele. Când am format echipa, în urmă cu doi ani, nimeni nu și-ar fi imaginat că vom juca în semifinale”.

Citește și alte știri din fotbalul internațional:

Al-Khelaifi, necruțător cu Mbappe: „Am fost șocat și dezamăgit. Are două săptămâni la dispoziție!”

A promovat și pleacă! » Cu ce echipă semnează Daniel Boloca și la ce sumă se ridică transferul

Dinamo e condamnată la retrogradare! Nici victoria cu UTA nu îi asigură barajul » Toate CALCULELE: de ce rezultate indirecte au nevoie „câinii”

În 1987 termina în fața lui Hagi în cursa pentru Balonul de Aur, acum e agent imobiliar » Și-a schimbat și look-ul: „Samuraiul a plecat în vacanță!”

Comentarii (34)
rumunek
rumunek  •  06 Iulie 2023, 17:49
Postat de buuuuuuuu pe 06 Iulie 2023, 16:33

Aeroportul de la Cluj este in renovare de mai mult timp, nu de ieri de azi. Renovare insemna si lungirea pistei pentru avioane mari si crearea unui " constructi " care sa permita accesul in avion direct din aeroport fara a fi nevoie de deplasarea cu autobuze. faptul ca lucrarile dureaza prea mult timp asta da este o meteahna mioritica ( dar nu numai )

Eu am scris pe baza unui reportaj, văzut la Digi 24 ieri. Strict referitor la terminal. Pesemne am bănuit eronat că e o știre din actualitate, nu de acum 3 luni. Dar la Cluj nu se știa de europeanul ăsta de juniori? Dacă erau băieți rapizi, mutau și festivalul mai devreme, chiar pe ninsoare, și le punea după UEFA gazon bun (într-un final) și gratis.

buuuuuuuu
buuuuuuuu  •  06 Iulie 2023, 16:33
Postat de rumunek pe 06 Iulie 2023, 14:05

Probabil se referă la aeroportul de la Cluj, unde au început nu știu ce renovare și extindere a terminalului și toate operațiunile de îmbarcare se petrec prin niște barăci modulare. Doar că nu pricep de ce au ales să vină la București in ziua meciului. Dacă au venit înainte, atunci ce zice Rotan e irelevant, a fost timp de recuperare destul. Înțeleg că Spania a stat la București tot timpul, dar și-au câștigat dreptul ăsta pe teren. Au luat golul de 3-1 repede și prostesc, de acolo s-a terminat meciul. Altă întrebare e cum naiba ne apucăm noi de extinderi de aeroporturi și renovări de poduri pe autostrada spre mare doar in sezonul de vacanțe? Nu mai există alte anotimpuri bune pentru construcții, doar vara?

catalin2
catalin2  •  06 Iulie 2023, 14:22

Vrajeli de la un antrenor care se si vedea castigator! O echipa ce nu merita nai mult.

Vezi toate comentariile (34)